Dream.

I nättras drömde jag en helt sjuk dröm. Det började med att några vänner och jag skulle titta på Titanic, men samtidigt var vi på Hamnplan och Titanic hände liksom på riktigt där vi var, på land (fråga mig inte hur). Jag visste hela tiden om att alla som överlevde katastrofen skulle bli zoombies, så jag försökte varna alla att gömma sig innan det var för sent! Det fanns skyddsrum någonstans på Gotland som man var tvungen att hitta, och som tur var låg vårt rum nere i hamnen så vi hann dit innan alla hade blivit zoombies. Rummet låg jättehögt upp så man var tvungen att klättra upp dit. I rummet fanns det en skylt där det stod att det var strängt förbjudet för alla som inte var NVare att vara i rummet. Men det hjälpte inte att gå in i skyddsrummet bara, man var tvungen att klä in sig i gladpack också. Fy faan vad den klistrade ihop sig! Gladpacken gjorde en osynlig och som tur var så överlevde vi.
Som sagt, sjuk dröm va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0