What if leaving is a loving thing

Jaha, då beger jag mig mot London imorgon då. Jag har inte ens packat färdigt än... Och inte duschat heller. Jag är riktigt seg, kommer nog inte bli färdig förrän efter midnatt och ska upp vid sex. Har helt enkelt för mycket tankar som snurrar i huvudet. Ska på ett sätt bli otroligt skönt att bara åka härifrån, och på ett annat väldigt opassande. Ungefär som vanligt när jag ska åka bort alltså. Jag ska shoppa som en galning och inte tänka på mycket annat än om jag ska klara gränsen på 25 kilo bagage på planet hem eller inte. Nu ska här brännas pengar. PUSS på er, jag har med mig datorn och vi har nog internet i vår London-lägenhet så mycket möjligt att det blir lite bloggande. Om inte så hörs vi nästa fredag när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0