Puss.

Nu har jag gjort allt det där som jag inte orkade i London. Motionerat, rakat benen, smörjt in mig med BUS (har lyckats sola mig helt randig, bra där Engdahl) och massa andra bra saker. Nu väntar jag på Sisslan som ska komma hit och inspektera mina inköp. Sen ska jag hem till Lovisa och laga omelett. Som jag saknat dem. Faktiskt så hade jag lite ont i hjärtat när jag var i London. I vissa perioder har jag så mycket att göra att jag inte hinner träffa mina vänner alls, medan vi i andra perioder umgås väldigt intensivt. En sån period var det innan vi stack iväg på resan, så det blev helt plötsligt så tomt när vi kom fram. Inga promenader, mysiga filmkvällar eller (mer eller mindre) galna fester. Inte ens några godnatt-puss-sms. Men nu är jag hemma igen och det är braaaaa!

Här nedanför kan ni se ett litet reklamklipp från Thriller, kolla in det! Och se på min man, heheheh. Love him!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0