Sleepy.

God dag vänner.
Idag är allt jobbigt och jag är trött. Kan bero på att jag inte har sovit så mycket på senaste tiden. Särskilt inte om nätterna. Natten till igår sov jag i princip ingenting, sussade bara mellan åtta och tio på förmiddagen. Natten till idag sov jag inte heller något. Somnade vid sju på morgonen och vaknade av väckarklockan vid tolv. Ikväll ska jag lägga mig tidigt så jag hinner sova innan nattpasset. Umgås med folk och jobba hela nätterna är inget vinnande koncept i längden verkar det som. Nej, jag må låta som en pensionär, men tack och lov för en lååång natts sömn!
Nu ska jag lägga mig i en hög på golvet och gråta, typ. Hejdoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0