Misumma.

Sitter här och försöka äta så mycket frukost att jag typ... inte ska dö eller något. Jag vill inte äta lunch innan jobbet vilket betyder att jag inte kommer äta lunch förrän typ fem. Lite sent när jag måste äta med väääldigt jämna mellanrum. Annars blir jag arg som ett bi och då är det inte roligt. Stackars alla som måste stå ut emd mig då.

Ja som sagt, jobb idag. På midsommar. Det gör mig faktiskt ingenting, det ska bli kul. Jag har ju inte jobbat på ett tag nu så. Ikväll blir det lite kalasigt ute i Sandviken med Victor, Andreas, Victoria, Adriaan och kanske fler. Det ser jag fram emot. Annars är det en dålig dag idag. Blä. Glad midsommar väl. This will be my worst. Tur att mina vänner kommer pigga upp mig ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0