HEMME!

HEJ!
Nu är jag tillbaka på ön! Min stackars lilla dator fick något virus som gjorde att den knappt gick att starta... Så det var bara att överleva utan internet under resan. Jag fick lite abstinens men det gick bra. Nu ska datorn in till databyrån snarast, jag saknar den!

London har varit så fint så! Vi har varit på musikal och ätit massor av fet mat och gått i parker och shoppat och varit på Madame Tussauds och åkt båt och varit i Notting Hill och gjort en massa andra rolige sakar. Gille gille. Mycket folk var det också, måste vara mitt i värsta turistsäsongen nu för det var totalt sönderknökat med människor överallt och flera hundra meter långa köer. Kändes det som i alla fall.

Här är en bild på min man förresten. Man skulle kunna tro att det är Michael Jackson men det är det inte. Bara nästan. LURIGT VA?! Det är Ricko Baird som spelade huvudrollen i Thriller, musikalen om MJ. Ska jag gifta mig någon gång ska det vara med honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0