Framme.

Hej!
London är världens bästa stad! Och känns som världens folktätaste stad med... Massor av folk överallt och var man än står så står man i vägen för någon. Idag har vi varit på stan och shoppat, galet mycket blev det för min del. Och pengarna är inte slut ännu, hehe... Har bland annat inhandlat två par Converse, upptäckte nämligen att dem kostar 400 kronor här vilket är typ hälften av det dem kostar hemma... Gilla! Känner jag mig själv rätt blir det fler par innan jag är härifrån... Har ingen aning om vad vi har för planer resten av veckan, får se vad som händer! Har i alla fall internet här i vår lägenhet så förvänta er någon uppdatering om dagen!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Då var dom billigare där ändå alltså! tur att du inte köpte här :) ps. så avundsjuk på dig, jag vill också va i london nu!!!

2010-06-18 @ 19:19:39
Postat av: fissle

o dom kostar 250 i usa!!! :D

2010-06-22 @ 20:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0