.

Jag är helt slut, bokstavligen. Sitter i sängen nu och kommer förmodligen inte att orka resa på mig innan jag slocknar. Jag vet inte vad det är med mig, har varit hängig från och till hela våren men inte såhär. Imorgon är det söndag men på måndag ska jag ringa till farbror doktorn så fort jag vaknar. Jag är till och med så trött att jag inte ens orkar städa ur garderoben och lägga in mina nya kläder, och då är det illa. Det är liksom bland de grejer jag gillar mycket. Ska jobba imorgon med, sen är jag ledig i tre dagar och det ska bli SKÖNT. Då måste jag verkligen vila. Just nu börjar jag gråta för minsta motgång och kan sitta och stirra ut i luften hur länge som helst. Något måste vara fel. Det skulle kännas så mycket bättre om jag bara kunde få veta vad det är, så jag inte behöver undra varför jag mår såhär.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0