2 dagar kvar.

Hemma igen! Göteborg har varit fint, jag älskar staden och gör det om möjligt ännu mer efter den här resan. Universeum och Liseberg var lite överskattat, tror att vi har vuxit ifrån båda ställena ganska mycket. Dyrt var det också! Dock har inte åkbandsavgiften dragits från mitt konto än, hur länge kan det dröja innan pengarna dras egentligen? Stod nämligen att det blivit ett tekniskt fel när jag drog kortet, men att det ändå blev godkänt på något sätt... Konstigt.
Igår var vi i Slottsskogen, en jättestor park. Åt glass och kollade på massor av djur, det var nämligen som en djurpark i ena hörnet av parken. Det var väldigt folktomt just där, så vi vandrade nästan runt själva bland alla djuren. Vi fick se älgar, sälar, hjortar och inte minst GOTLANDSRUSS! Det ni, det är inte något man har sett sådär tusen gånger inte. Ojoj, coola hästar. Stod på informationstavlorna att russen blir över 40 år gamla, det var väl lite att ta i kanske?
Ikväll blir det klassmiddag med kära NvNv07a. Jag är lite snurrig efter den hoppiga flygresan med världens minsta flygplan, så jag tänkte gå ut och gå en sväng och sedan besöka Friskis. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0