Uppsalalägenhet.

Idag har jag bestämt mig för att jobba. Vi får väl se hur det går, i och med att jag inte riktigt kan stå upp och ännu mindre gå...
Satt och mailade runt på massor av bostadsannonser i Uppsala igår. Fick svar på en direkt. En man som bor i Skottland har en tvåa på 130 kvardat (skitstort) att hyra ut för 3000/månaden. Grejen är den att han vill ha 6000 översatt på sitt konto i depositionsavgift innan han åker till Sverige och ger en nyckeln. Detta innan man har skrivit kontrakt eller något. Eh... Nej kanske? Här ska inte ges bort 6000 till någon skotte inte. Känner på mig att han inte skulle möta mig på stället vi hade bestämt utan dragit iväg på en schysst semesterresa för mina 6000 kronor istället. Nej du lille gubbe, så lättlurad är jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0