smultronvin är min nya dråg

hej jag heter zizzle och bor i visby. jag gillar smultronvin och brukar dricka det varje kväll med min vän karolina och en annan gubbe som heter andras. hon är blond och gillar krispiga crisps i sån där bär och nötmix och andras gillar att snussa. det betyder att klia fingrarna på täcken (dom är tydligen lite hårda där). nu skall jag snart sälja glass för20 kr och sedan dansa discodans i min källare. den som vill dansa med mig kan höra av sig på 0700273202.
förresten är andras kung så vill någon ha hans autograf kan ni prata med mig. jag kan rita av den ganska bra.
hejdå och sov gott i smultronskogen (där kan man göra vin.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0