Hemmafru.

God kväll vänner!
Idag är jag hemmafru, för frugen är på jobbet. Hon jobbar till klockan fyra i natt och då förväntar jag mig blommor och choklad. Fast hon hade köpt thaimat och mötte upp mig efter jobbet förut i och för sig, så jag har nog fått min dos av gulliga romantiska grejer för idag tror jag! Just nu sitter jag och väntar på Joanna som kanske ska komma hit. Hon slutade jobbet för en halvtimme sedan och har inte hört av sig om ifall hon kommer eller inte, så vi får väl se vad som händer. Jag kanske borde vara duktig och ta tag i disken och städa upp lite här så länge... Imorgon kommer nämligen Sissans kusiner hit och ska bo i lägenheten i några dagar. Då flyttar jag hem till Terra igen, och sen tillbaka hit. Sen ska jag flytta ut till Sion för att vara hundvakt, och sen tillbaka till Terra för att vara hundvakt där. Sen ska jag flytta till Uppsala. Ett himla flyttande hit och dit alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0