Fortfarande beslutsångest...

Nu kanske vi ska åka på lördag istället! Allt krånglar, båten är nästan fullbokad, våra passbyten måste gå igenom och det måste finnas tågbiljetter kvar. Om vi inte tar bilen... Tur att jag jobbar så kort pass idag, hinner fixa allt efter då. Om det nu blir något att fixa alltså. Suck, jag HATAR att inte veta. Jag vill jämt ha allt klart från första början, så man slipper gå runt och fundera. Det är jag expert på. Inte världens bästa band på lördag direkt, men det gör inte så mycket... Markus Krunegård, Hästpojken, Jay Z, Mando Diao, Johnossi, Shout out Louds och Amanda Jensen bland annat. Har knappt lyssnat något på nån av dem, men om vi nu ska iväg får det bli konstant musiklyssning fram tills dess. Åh, JAG VILL VILL VILL!

Kommentarer
Postat av: Lisa

OMG MANDO DIAO OCH SHOUT OUT LOUDS! NU BLIR JAG AVIS!

2010-07-01 @ 18:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0