Bilkö

Jag blir så trött på alla turister som kör bil! Tillbringade natten till igår ute i ingenstanset (=låååångt ute på landet, tur att sällskapet var trevligt för det var långt att köra och jag var trött). I alla fall, när jag skulle köra hem igår på morgonen kom jag därifrån liiiite för sent och hade ganska knappt om tid till jobbet. Tror ni inte att det är en enmiljardsmil lång bilkö av bilar som ligger i 70 på 90-vägen på Follingboväg då eller?! AH JAG BLIR SÅ ARG! Är det 90 kan man väl åtminstone köra det! Jag säger inte att man ska köra fortare, det är ju inte heller bra, men att köra så sakta skapar bara massor av olyckstillfällen när folk försöker köra om. Helt plötsligt tvärbromsar hela kön för att någon har kommit på att den ska svänga, typ tre meter framför svängen. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0