Viktigt beslut!

Idag har jag kommit fram till ett stort beslut i mitt liv. I vår blir en (så gott som) shoppingfri vår! Jag ska försöka spara så mycket jag bara kan, för efter studenten kommer jag behöva pengar. Alltså inga nya kläder, och annat som typ smink och träningsgrejer får jag bara köpa nytt om det förra tagit slut. Jag har insett, efter att ha plockat i min garderob i helgen, att jag faktiskt har kläder. Ganska mycket till och med. Så nej, jag behöver ingenting! Ska verkligen försöka hålla det här nu, för tänk vad glad jag kommer vara i vår när jag har hur mycket pengar som helst på kontot! Sen är jag ju riktigt sugen på en resa till New York med. Hm, vi får se hur det blir, i höst kanske! Men för nu, nollvision i spendering! (Kan man säga så?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0