Update.

Efter en trevlig dag på jobbet har jag nu landat hemma i soffan med min lilla dator. Fick börja några timmar tidigare efter en sjukanmälan från en annan tjej men det gjorde mig inget, jag gillar att jobba öppning. En till positiv sak är ju att det är ob på söndagar. Efter jobbet var jag på aerobics med min idol Frida! Funderade på att lägga upp en bild på henne som jag hittade av en slump på fejjan, men det skulle känna som jag var en stalker då så jag hoppar det. Hon är bäst iallafall, så det så.
Mitt liv är egentligen inte särskilt intressant just nu, det händer liksom inget speciellt. Imorgon ska jag hoppa Teo, vi får väl se om jag överlever det eller inte, haha. Jag har verkligen fått sämst kondition när det kommer till att rida, jag orkar typ 10 minuter och sen behöver jag ta en liten paus för att återhämta mig. Tänk vad ett litet uppehåll kan göra! Jag har ju inte hoppat på ett halvår nu... Och då skuttade jag bara runt på en ponny och en travare hemma på banan, inte riktigt samma sak som att hoppa en stor och stark Teo. Men äh, det kommer säkert gå strålande. Håhå jaja, fortsätter det såhär vågar jag väl inte rida om sisådär två-tre år. För varje uppehåll jag gör blir jag allt försiktigare. När jag var mindre var det mera"full fart, allt går nog bra, bara det går fort!" Nu tänker jag mer på säkerheten, men det är ju inget negativt i och för sig. Nåväl, jag uppodaterar lite imorgonkväll och rapporterar hur hoppningen gick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0