Tråklördag.

Idag har varit en tråkig dag, jag har bara pluggat hela eftermiddagen... Och övningskört, jag tränar på att backa och parkera. Det gick sådär, men jag jobbar på det! Nu är jag klar med mikrobiologirapporten, och fysikuppgifterna med. Bara biologin kvar! Kanske sparar den till imorgon... Tänkte göra allt idag så jag slipper plugga imorgon, men det ser mörkt ut just nu. Känns mer lovande att slänga sig i soffan och se på lite Twilight! Kanske äta lite glass med... Hihi.
Jag tog en söt bild på alla stallkissarna häromdagen. Dem ligger fem stycken i en liten låda! Dem femte syns inte riktigt, är mörkt i hörnet. Så fina dem är!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du kanske menar tråklördag? ;) Jag blev väldigt förvirrad :P

2010-01-24 @ 10:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0