Shopping.

Jag lägger upp bilder på mina inköp nu, bilderna från resan kommer säkert upp på Facebook snart. De finns iallafall på min bilddagbok och jag kanske lägger upp några här med efter hand!
Väska, två par solglasögon och en paljettsjal.



Mina älsklingar nummer ett, cirka 13 centimeter klack.



Underkläder och strumpor.



Mina älsklingar nummer två, cirka 13 cm klack.



Två oversize-linnen



Två koftor, en av dem med paljetter på axlarna.



Två par leggins, ett par stentvättade i grått och ett par svarta.



En tröja med nitar och en kort oversize-tröja med knäppning fram.



En tjocktröja med nitar på axlarna.



Ett linne, svarta tygskor, en mössa och ett pannband med en blomma.

Det här var ungefär allt, plus lite mer strumpor och smågrejer som örhängen, smycken, presenter och souvenirer. Köpte skor och hårgrejer till balen med, men jag har bestämt att inte visa upp något av det innan. Blir roligare så! Behöver jag nämna att jag inte shoppade för mer än 1500 kronor sammanlagt? Dublin har många billiga affärer, och jag köper hellre mycket och billigt än lite och dyrt!



Kommentarer
Postat av: virginia

Hahaha du åker till Dublin och köper strumpor?! Kände du att det var ett riktigt fynd och värt att bära med hem till Sverige eller? :D

Fast jag ska inte säga något, jag och Jakob tog med oss snabbpasta och en disksvamp från Skottland!

2010-01-10 @ 22:14:19
Postat av: the one

riddare! :D

2010-01-13 @ 21:57:32
Postat av: Karolina

fuck you ditt lilla as! (nej, inte du virginia.)

2010-01-14 @ 19:11:21
URL: http://kaaarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0