Hundträning hos polisen.

Godkväll!
Idag har jag och min lille Anton varit på hundträning hos polisen! Riktigt häftigt var det, väldigt fina hundar som verkligen har hur mycket som helst att ge. Dem har en otrolig energi, och förarna är så duktiga som kan ha koll på dem. De blir ju så himla laddade! Dagens höjdpunkt för mig var när jag fick vara med och få en tjock ärm ovanpå min jacka. Hunden skulle sedan "attackera" mig eller vad man ska kalla det. Den skulle i alla fall springa fram till mig, och på kommando från sin förare bita tag i armen. Jag skulle typ bara stå still, men det var svårt för jisses vad stark den var! Och den tog inte ens i hårt, mot vad den kunde... Häftiga djur, dem där vovvarna.
En lite mörk bild på en Anton och en vovve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0