Hemmaaa!

Nu är jag hemma i mitt lilla hus på det lilla Gotland. Vi jublade  lite inombords när flyget landade på Skavsta igår och jublade ännu mera när vi hann med den tidiga flygbussen. Det betydde att vi skulle hinna med båtbussen och det betydde att i skulle få komma hem! Det gungade sjukt mycket på båten, gick inte att gå rakt... Men vi hade det trevligt ändå, åt nachos och larvade oss jättemycket. Sen slocknade vi i en hög runt vårt bord i restautangtorget.
Jag shoppade rätt mycket i Dublin, men det blev verkligen inte dyrt ändå! Har precis fotat mina inköp så lägger upp bilder på dem snart. Ni ska få lite bilder från resan i övrigt med!
Puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0