Wheels

Igårkväll skulle jag ut och köra mörkerkörning/omkörning på Björkmans. Man sitter då två elever och en lärare i varje bil. Nejnejnej tänkte jag när jag fick reda på det. Jag hatar, verkligen hatar, den spända stämningen som blir när personer som inte träffats förut ska vara sådär supersvenska och inte våga prata med varandra. Jag är så jag med, så jag ska inte säga något. Men den här gången blev det annorlunda. Jag körde med en tjej, Emelie tror jag hon hette, som jag aldrig träffat förut. Supergullig tjej! Vi pratade, skrattade och hade jätteroligt! Alltid lika trevligt att träffa nya människor när dem är glada och öppna. Så tack Emelie, you made my day!
Idag har jag eget arbete till kvart i ett, men jag väljer att kalla det sov/slapparmorgon och långfrukost istället. Jag kan ju aldrig sova länge, men slappa kan jag minsann och äta mycket frukost är jag ännu bättre på. Jag ♥ frukost säger jag bara...
Time to go. Ha en bra dag mina vänner! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0