Nattpass

Jag trycker på gilla-knappen åt nattjobb, jag gillade det starkt! Verkligen en helt annan känsla än på dagen, och så gick tiden väldigt fort med. Mellan ett och två var det tomt så vi pysslade lite i kassan och efter det bara rullade det på. Var inte så jättemycket folk trots att det var lönehelg, men det gick bra ändå. Träffade bland annat på en något överförfriskad friskisledare vars pass jag varit på samma dag, haha. Hon var riktigt rolig hon. Sen är ju fulla personer ganska roliga i övrigt faktiskt. En hade låst in sig på toaletten och satt där när Lisette öppnade efter att vi stängt, så att hon nästan fick en hjärtattack när hon såg honom. Han hade (efter att ha spytt ner hela toaletten) somnat sött där inne. Vad händer inte på natten på Donken liksom...
Ser fram emot mitt nästa pass som är någon gång i mitten av mars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0