Londres

Nae, nu ger jag upp. Jag orkar inte göra en endaste körkortsfråga till! Nu har jag läst teoriboken fyra gånger och gjort tio träningsprov varav åtta godkända. De andra två hade jag några slarvfel på som jag inte hade haft om jag hade koncentrerat mig. Det får helt enkelt gå som det går på det där teoriprovet, men snart är det lov och på lovet tänker jag INTE plugga, varken skoljobb eller körkortsteori, så det så. Jag kommer inte avslöja när jag har teoriprov eller körprov, finns bara en person som vet om när än så länge. Det enda jag kan avslöja är att det är snart, inte jättesnart men ganska så!
Idag har jag gjort ett genteknikprov som faktiskt var lättare än förväntat (tro det eller ej). Antingen så var det verkligen lätt eller så skrev jag för lite, det märker vi. Nu är det bara morgondagen kvar med skola och körlektion kvar innan SPORTLOV! Fatta vad skönt det kommer bli, helt otroligt...

Vi kanske ska åka till London i vår förresten! Blir med familjen denna gång. Jag hoppas verkligen att det blir av, jag gillar och saknar mitt älskade London.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Vad spännande, jag håller tummarna för dig!! <3

2010-02-28 @ 11:38:27
Postat av: Karolina

tack sötnos! :D

2010-02-28 @ 12:15:53
URL: http://kaaarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0