Ännu mera London!

Nu har vi bokat sex nätter i bästa London, YES! Jag längtar redan efter att fika i Hyde Park, promenera i Notting Hill och shoppa järnet på Oxford Street! Främst ser jag fram emot att shoppa, hehe... London har massor av bra affärer, som New Look och Primark till exempel. Billigt och bra! Nu ska jag banne mig spara hela våren. Räknade precis ut att körkortet nästan ruinerat mig, 11 000 jävla riksdaler har det gått på! Suck... Men men, det är väl en investering för livet antar jag (även fast det svider rätt ordentligt nu).

Så när jag väl är i London kan jag ju passa på att hälsa på min lover som bor där borta. Han saknar nog mig vid det här laget, vi har ju inte träffats på 1,5 år snart... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0