Veterinärbesök.

Igårkväll bestämde jag mig för att ställa klockan tidigt och följa med Amanda & Bona till veterinären nu på morgonen. De har tid vid halv nio, först tänkte jag att det var för tidigt men sen insåg jag att jag ska upp tio i sex imorgon för att hinna till tentan, så det är nog bara bra om jag är trött ikväll så jag kan somna tidigt. Det var jobbigt att gå upp tio i sju, så vet inte riktigt hur det ska gå imorgon... Får be någon annan amoeba att ringa mig tidigt så jag kommer upp, livrädd för att försova mig.
I nättras hade jag första tentadrömmen. Jag drömde att jag fick göra hemtenta, men jag var tvungen att skriva den samtidigt som jag fikade med farmor och farfar. Det var svårt att koncentrera sig på tentan och samtidigt inte vara osocial mot dem. Vidare var jag tvungen att skriva den på en disktrasa, så det jag skrev bara sjönk in i den och gjorde massa svarta fläckar. Texten bara försvann hela tiden. Inte nog med det, tentan kom inte från skolan utan det var mig chef på McDonald's som hade skrivit den. Herregud, jag tror det här betyder att tentaångesten nu officiellt har börjat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0