Tillbakablickar.

Morning!
Febern nästan borta nu, heja antibiotikan!
Nu när december har dragit igång har jag börjat drömma mig tillbaka till sommaren! Därför tänkte jag bjuda på lite fina bilder från i somras!
En liten bror i London!
Träffade på en gammal polare från förr.
Schnyggee på Peace.
Andreas i Sisslans och min lille lägenhet/stuga som vi bodde i några veckor i somras.
...och Victor, ockå i vår lilla lägenhet! Inspekterar en av Sissels och mina pärlplattor tror jag... (Miss you homie! Plugget går grymt även om jag har missat massor de senaste veckorna! Vi har -20 här nu, kan tänka mig att ni har det lite varmare där du är...)



Och till sist mina starka vänner som lyfter en jättetung sten (eller?). Vi hade en jättemysig kväll på piren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0