Tjejkväll.

Morning!
Hade julfika med tjejerna igår, så mysigt! Hade bakat blåbärspaj som jag bjöd på, och de hade med sig chokladmuffins, godis, läsk och saffranslängd. Vi försökte plugga men började bara prata om en massa andra saker. Ibland måste man nog bara släppa böckerna, man orkar inte sitta hela dagarna!
Idag vaknade jag pigg för första gången på länge. Redan klockan åtta till och med! Vaknade dock av att sänglampan var tänd, och jag vet att jag somnade med den släckt igår så jag måste väl ha tänt den i sömnen... Creepy.
Är jättehungrig (kan bero på att jag missade middagen igår, som vanligt) så det får nog bli mat istället för frukost... Så får man göra om man bor själv, hihi!
Dags att se julkalendern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0