Några små veckor.

Jag insåg en sak alldeles nyss. Det är bara 2,5 veckor tills jag är hemma på ön igen (och bara 2,5 veckor till sluttentamen på BMB-kursen, men det vill jag inte tänka på just nu)! 2,5 veckor kvar tills jag får träffa mamma, pappa och Anton igen! 2,5 veckor kvar tills jag kan vakna på morgonen och gosa in ansiktet i en liten svart och lurvig vovves päls. 2,5 veckor kvar tills jag kan kila över till mormor&morfar och prata om allt och inget och 2,5 veckor tills jag får sitta på finaste Teos rygg igen. Jag längtar! Jag har inte haft hemlängtan sen jag flyttade hit till Uppsala på det sättet att jag har gått och tänkt på hur skönt det hade varit att vara på Gotland, men däremot ser jag väldigt mycket fram emot att åka dit varje gång jag ska göra det!
En mamma på den snöiga Korgmakargatan -08.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0