Livsfarlig dag på stan.

Idag skulle jag handla julklappar. Det gick dåligt... Kom hem med ganska mycket grejer, mer än hälften till mig själv. Ungefär som det brukar bli med andra ord. Man kan inte släppa ut mig på stan, det är livsfarligt! Pengarna försvinner av sig själv, behöver knappt öppna plånboken... Lyckades i alla fall hitta en julklapp till Martin, så nu är båda småbröderna plus mammas julklappar så gott som färdiga. Pappas är delvis klara, men inte helt... Det är svårt det där med julklappar. Jag älskar att ge bort saker, mer än att få nuförtiden, men jag vill samtidigt inte ge bort något bara för att. Det ska betyda något också! Får ta en sväng på stan senare i veckan och hoppas på att hitta lite fler presenter då.
Nu: sängen. God natt!

Kommentarer
Postat av: Anton

hejsan hejsan! jag tog mig friheten att svara på de där frågorna jag också:



1 – Presentera mig själv.

Hej, jag heter Anton.



2 – Min första kärlek.

Hermione G



3 – Mina föräldrar.

Heter Mats och Mamma



4 – Det här åt jag idag.

Lite olika.



5 – Vad är kärlek.

Rött



6 – Min dag.

Spela och sjunga



7 – Min bästa vän.

heter Fredrik



8 – Ett ögonblick.

...va



9 – Min tro.

inte



10 – Det här hade jag på mig idag.

Kläder



11 – Mina syskon.

har olika namn



12 – I min handväska.

GAY



13 – Den här veckan.

är bra



14 – Vad hade jag på mig idag.

DET HAR JAG REDAN SVARAT PÅ EPIC FAIL



15 – Mina drömmar.

Spela gitarr



16 – Min första kyss.

det där är privat, vad vill du mig



17 – Mitt favoritminne.

orkar inte tänka efter



18 – Min favoritfödelsedag.

tror du på allvar att jag kommer ihåg alla 16 och kan välja någon av dem?



19 – Detta ångrar jag.

det tänker jag inte på



20 – Den här månaden.

är bra



21 – Ett annat ögonblick.

...VA



22 – Det här upprör mig.

ja



23 – Det här får mig att må bättre.

musik (haha, jag svarade seriöst på en fråga)



24 – Det här får mig att gråta.

INGENTING, JAG ÄR FÖR MANLIG



25 – En första.

...va



26 – Mina rädslor.

HAHAHA



27 – Min favoritplats.

hemma



28 – Det här saknar jag.

karolina



29 – Mina ambitioner.

vet inte riktigt



30 – Ett sista ögonblick.

...va

2010-12-08 @ 17:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0