KC hela dagen.

Dagen på KC (veterinärordlistan fortsätter, kc = klinikcenter = universitetsdjursjukhuset på Ultuna) blev lång! Först fick Bona en rotfyllning, det såg ut att göra så ont! Tur att hon hade bedövning. Hon var så söt när hon stod och blev tröttare och tröttare av det lugnande hon fick, men ändå försökte gå därifrån så fort ingen höll i henne. När hon var klar fick hon piggna till medan vi satte oss och pluggade i ett väntrum. Jättemysigt! Till lunch serverades tre koppar varm choklad, så klockan tre var jag HUNGRIG och bestämde mig för att åka hem.
Nu borde jag hänga tvätt men jag är trött. Jag borde också läsa om VLDL, LDL och HDL. Och lite om cancer, diabetes och benbildning också. Fortsättning följer!

Kommentarer
Postat av: Mandie

Ge upp nu plutt! De kommer gå jättebra imorrn iallafall :)

2010-12-21 @ 18:18:57
URL: http://turnaround.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0