Idoool.

Kämpar på med att orka vara vaken tills Idol är tillbaka i rutan! Mindre än tio minuter kvar nu, kom igen... Måste se vem som åker ut! Heja Olle och Jay!
Jag har bestämt mig för att vara helt frisk imorgon, för jag tänker nämligen baka lite julgodis! Har letat fram massor av recept, så nu ska jag bara prova dem också. Jag kanske äntligen lyckas skapa lite julstämning här i lilla stugan, vem vet! Har hängt upp jättefina röda julkulor i fönstret och har även hängt upp en ljusslinga med stjärnor på spegeln. Vi får se hur länge jag står ut att ha den uppe, eftersom den ramlar ner hela tiden. Minst tio gånger idag jag har tålmodigt gått dit och hängt upp den igen. Jag bara väntar på när den stunden kommer då jag får ett utbrott och slänger ut den genom fönstret. Mitt tålamod är ibland väldigt kort.
Nu börjar det ju snart, I made it! Puss och god natt på er, kära ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0