Hemmafrun Engdahl.

Dagen har tillbringats framför spisen! Då jag inte har lagat någon mat de senaste två veckorna kände jag att det var dags. Har äntligen fått tillbaka aptiten, och orken med för den delen. Sagt och gjort, lagade en jättegod tomatsoppa till lunch! Direkt efter det ställde jag mig och gjorde lasange till veckans matlådor. Skönt att ha det klart. Efter det svängde jag ihop lite chokladkola också, när jag ändå höll på. Jisses vad god den blev! Resten av dagen har jag bara pluggat. Insåg igår att jag verkligen ska försöka undvika tenta-ångest genom att plugga lite varje dag. Insåg imorse när jag kollade igenom allt vi tenta av att det inte kommer räcka. Så, nu är strategin mer: plugga som en GALNING alla lediga timmar om dygnet. Hoppas att den strategin funkar, för tentan ska klaras, så är det bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0