Gott nytt år!

Jag firar nyår på ett mycket festligt sätt: framför datorn! Är inte alls sugen på att gå ut, brukar bara bli besviken varje nyår... Känns bättre att vara hemma med familjen. Vi har ätit god mat och sett på film, mycket mysigt.
Nyss insåg jag hur mycket jag längtar till sommaren! Tänk att kunna gå upp på morgonen och bara dra på sig en klänning innan man går ut. Inte behöva packa in sig i långkalsonger, tjocka jackor och halsdukar. Kunna ta promenader på kvällarna utan att det är iskall snöstorm, kolsvart och minusgrader. Kunna åka och ta ett dopp när man vill, och kunna ha mysiga picknickar på strandpromenaden. I sommar blir det (som det ser ut nu, man vet aldrig vad som händer) jobb på McDonald's, och festival blir det också! Peace&love med bästa tigern, och kanske Lina också. Plus massa Gotlandsfolk såklart! Sen kan man inte sticka under stolen med att det är mycket roligare att köpa sommarkläder än att köpa vinterkläder... Sommaren är bäst helt enkelt!
2011 ska bli ett bra år helt enkelt. Gott nytt år på er nu!

Kommentarer
Postat av: virginiaaaa

Jag längtar också till sommaren...?!

2011-01-02 @ 13:16:04
URL: http://itsvirginia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0