7 - Min bästa vän

Jag tror faktiskt inte att jag har någon bästa vän. Eller så kanske jag har väldigt många bästa vänner, det beror på hur man ser det. Visst kan en bästa vän vara bra, men jag tycker inte om att vara så låst vid en person. Helt plötsligt händer det något som skiljer en åt, och vad har man då kvar om man bara hade varandra innan? För mig passar det bättre att ha många olika personer att umgås med. Dessutom blir jag lätt irriterad på personer som jag träffar för mycket.
Nissen på bilden här nedan däremot, han var verkligen min allra, allra bästa vän under lite mer än två år. För vissa kan det tyckas konstigt att ett djur kan betyda så mycket, men det kan dem verkligen. Finaste, finaste Chiwas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0