6 - Min dag.

Vaknade upp vid niotiden och kollade på julkalendern på datorn. Jag har kommit fram till att jag gillar den. Lite skum är den, men helt okej! Låg kvar och slappade ett tag, och gick upp närmare halv elva. Åt frukost, och satt sen och pluggade ett par timmar. Införde facebook-förbud mellan klockan 11 och 20, höll det! Duktig! Efter det gjorde jag en god lunch, hackade potatis, morötter, röd och gul lök och ställde in det i ugnen tillsammans med kycklingköttbullar. Gjorde brunsås, och åt med lingonsylt. Bara för att jag skrev jag-kan-inte-laga-mat-inlägget igår lyckades jag faktiskt med en maträtt.
Efter lunchen pluggade jag några timmar till, och sen tog jag en promenad ner till affären för att ta ut pengar. Fortsatte bort till kåren där jag handlade några julklappar. Treorna är jättegulliga och har haft pluggkvällar för oss igår och idag, då de har hjälpt oss att plugga inför tentan. Idag var vi tre stycken som satt med två treor, så det blev som en egen privatlektion. Tack till Moa och Lisa! Satt kvar några timmar med Amanda och pluggade mer, och tog sedan bussen hem för en timme sen. Nu har jag pluggat lite till och äntligen blivit klar med det jag behövde repetera idag. Intressant och innehållsrik dag va?

Kommentarer
Postat av: sahra

Du är duktig! Kämpa på! Sen ska du bli min favoritveterinär! ;)

2010-12-20 @ 10:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0