11 - Mina syskon

Det här med mina syskon har alltid varit lite klurigt... Okej, häng med nu;
Anton är min hellillebror (samma mamma, samma pappa). Han är 16 år och är världens bästa, även om han oftast är dryg som jag vet inte vad... Anton spelar gitarr och trummor, bland annat. Egentligen kan han nog faktiskt spela de flesta instrument... Och han är grym på det! Vi har väldigt kul tillsammans, min älskade bror och jag <3
Martin är min halvlillebror (samma pappa, olika mammor). Han är 7 år gammal, tror jag, hehe... Jo men det måste han väl vara. Eller? Här har ni världens sämsta storasyster som inte ens vet åldern på sina syskon... Jaja, han bor i alla fall hos min pappa, och gillar krig och krigsspel. Typ så. Försöker träffa honom så mycket som möjligt, men det är inte lätt! Igår när jag var där visade han sin uppskattning genom att skjuta mig. Jag tror det var ett tecken på syskonkärlek.
Elin och jag är inte syskon alls (pappas frus barn). Vi hinner inte träffas så mycket nuförtiden tyvärr, det är lite synd. Elin är 12 år gammal och gillar hästar precis som jag. Vi red rätt mycket tillsammans för något år sedan, det var mysigt!
Jonathan är även han pappas frus barn. Han är ett år yngre än Anton, alltså 15.
Bilderna är från Mallorca-semestern -08.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0