Oskar Linnros.

Idag ska jag ut och springa. SKA, SKA, SKA. Jag har blivit så dålig på att träna nuförtiden. Förut blev jag galen om jag inte tränade någonting varje dag, men nu vet jag inte hur längesen det var jag tränade... Det har inte klaffat med jobbartider, och så stukade jag foten i mitten av sommaren. Då kunde jag ju inte träna. Sen blev jag sjuk. Det är helt enkelt någon som jävlas med mig och inte vill att jag ska träna.
Nu till något annat, närmare bestämt till Oskar Linnros. Allas nya lilla älskling. Jag har inte riktigt förstått grejen med honom. Nu försöker jag verkligen lyssna på hans låtar och tycka att dem är bra, men... Nej. Helt okej kan jag möjligtvis tänka mig, och "Från och med du" är ju lyssningsbar. Men resten... Njaaaa. Men snygg är han ju, något annat kan man inte säga.
____________________________________________________________________________________

Update: Nejmen HOPPSAN, nu har det visst börjat spöregna.. Guuuud vad syyyynd, då går det ju inte att springa. Oj vad synd. Verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0