Liste?

Eftersom jag har så OTROLIGT tråkigt (är liksom inte så pigg att jag orkar göra något, men inte heller så dålig att jag bara måste ligga hela dagen...) så bestämde jag mig för att sno en lista från odil. Nostalgi på hög nivå!


Du heter: Karolina Engdahl

Smeknamn: Kallas oftast bara Karolina men ibland Karro, vilket gör att det blir helsnurrigt på jobbet där det redan finns en Carro...

Låt som när du är ledsen sörjer till? Finns många... Bland annat "Samma nätter väntar alla" och "Stjärnfallet" av Markus Krunegård.

Beroende av: Choklad och av att vara konstant sysselsatt.

Vad tror folk om dig? Oftast att jag är väldigt smart...

Stämmer det? Klart att jag är smart men folk som inte känner mig verkar ha hört att jag har ett iq på typ 400 vilket inte riktigt stämmer, haha.

Vad får du oftast komplimanger för? Hm, svårt... Ibland får jag höra att jag har fina kläder och det är kul!

Hur imponerar man på dig? Genom att gå sin egen väg, och vara kunnig inom det man håller på med.

Brukar du skratta för dig själv? Nja, ibland!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Det var väl bra att du stannar hemma! Kan du inte sätta för nåt vid staketet så hon inte kan gå dit? Blir skönt när vi kommer hem, va?" Från mamma, när jag hade smsat och beklagat mig över att Sippan är jobbig...

Har du haft sex idag: Nej tyvärr, haha.

Hur svarar du i mobilen: Beror på vem det är som ringer...

Vem ringde du senast?: Jobbet, och sjukskrev mig.  Hatar att sjukskriva mig men idag skulle jag verkligen inte orkat jobba alltså...

Antal timmar sömn inatt: Somnade halv 12 och fick upp åtta, men har blivit väckt hundra gånger av hunden och av sms, så sammanlagt inte så många...

Sov du ensam: Nä, jag sov med en illaluktande hund som hoppade upp och ner ur min säng hela natten...

Brukar du komma i tid: Till jobbet kommer jag alltid i tid. Annars, nä...

Hur känner du dig nu: Trött, seg, svullen i halsen, uttråkad...

Vanligaste färg på dina kläder: Svart tror jag, tråkigt nog!

Vad tycker du om fötter: Skulle jag välja en favoritkroppsdel så är det väl inte fötter i alla fall...

Vad saknar du: Mysigt sovsällskap.

Hade du en bra kväll igår: Nja, mådde sådär då med... Men träffade frugen och Victor en snabbis, det var ju trevligt!

Favorit dryck på morgonen: Juice. Älskar varm choklad men det blir bara vid speciella tillfällen!

När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt elva nuförtiden.

Är du blyg?: Jag var ganska blyg förut men nu har det blivit bättre!

Sysslar du med någon idrott: Är Friskis en idrott? (Och kan jag verkligen säga att jag sysslar med det när jag inte varit där på hela sommaren...?)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, det gör jag inte.

Har du spytt offentligt: Nä, som tur är!

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Haha, jättemycket olika grejer!

Är du nöjd med ditt liv: Ja, det är jag!

Är du bortskämd: Kanske det kanske... Men inte överdrivet.

Vad gör du i morgon: Förhoppningsvis mer än idag...

Vad är det värsta du vet?: Att känna sig otillräcklig.

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Jag har världens bästa vänner!

Vad är det finaste du fått?: Hm, vad svårt! Blomman som pappa hade gjort när jag fyllde arton var väldigt fin! En kruka med små pynt-grejer och kort där det stod vad jag hade fått, och en massa geléhjärtan!

En speciell dag du minns: 3 juni 2010.

Du samlar på: Shrek-Happy Meal-figurerna!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Fruuuugeeen.

När grät du senast: När jag var ensam och ledsen...

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa galet...

Vill du gifta dig: Träffar jag rätt person så absolut!

Vill du ha barn: Inte just nu! Men i framtiden ja.

Är du musikalisk?: Haha, nej det kan jag inte påstå...

Vad dricker du helst när du är törstig: Sprite, mmmm...

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Väldigt många gånger.

Biter du på naglarna: Nej, jag förstår inte grejen med det riktigt...


Kommentarer
Postat av: Virginia

Jag gilla din nye Heada!

2010-08-16 @ 01:15:17
URL: http://itsvirginia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0