I need you tonight.

Okej, nu får det räcka. Räcka med shopping alltså. De här senaste veckorna har det verkligen spårat ur ordentligt, det går seriöst inte en dag utan att jag kommer hem med någon nytt. Nu måste det komma till ett stopp. Jag får shoppa på IKEA i helgen, men sen är det köpstopp för ett tag. Ett långt tag. Det brukar ju gå så himla bra... NOT. Får väl se hur det går den här gången...
Slutligen, en lite rolig grej. Chattar just nu med en mycket smart person hos tele2:
Hej och välkommen till Tele2! Du pratar med ... Vad kan jag hjälpa till med?
15:56 Hej! Jag heter Karolina Engdahl och skulle behöva ha tag på mitt kundnummer. Jag vet inte hur jag hittar det
15:56 Vad har du för kundnummer?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0