Utflykt.

Morning!
Idag är jag friskare, tjoho! Lite förkyld fortfarande, men annars är det topp. Börjar få ont i halsen bara, det kanske börjar om en vända till, haha... Vore ganska typiskt.
Idag ska vi i alla fall på utflykt i härliga Göteborg. Vi ska till en skivaffär där fadern och brodern kommer hållas i diverse timmar. Jag får väl ta med mig en bok eller något. Om jag minns rätt ligger det en Second Hand bredvid, och om så är fallet överlever jag nog! Sen ska vi till Börjes i Tingsryd [som ligger i Kungsbacka, helt logiskt]. Dealen är att om dem får vara i skivaffären hur länge dem vill får jag vara i hästaffären hur länge jag vill. Hämnd, hehe...
Om man skulle ta och göra sig i ordning lite kanske. Hoppas allt är bra där hemma på ön! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0