Tid är pengar.

Hej gullungar.
Imorgon är det fredag, WOHO! Som jag har längtat. Jag ska tävla den lille pållen på söndag, det blir roligt. Lite jobb ska också hinnas med, och lite plugg. När jag cyklade hem från Friskis idag funderade jag över hur jag får tiden att räcka till egentligen. Jag går NV i trean med allt var det innebär (långa dagar, mycket plugg...), jobbar på McDonald's, ibland upp till 25% av en vanlig heltid vilket blir cirka en till tre dagar i veckan, "jobbar" som ridlärare en kväll i veckan, rider tre ibland fyra dagar i veckan, försöker träna minst två dagar i veckan men helst tre eller fyra och syr klänningar som jag säljer. Utöver det försöker jag träffa min familj och mina vänner ibland. Jag blir själv förvånad när jag inser att jag lyckas trycka in allt det där på dem timmar som finns på dygnen. Dem är ju trots allt bara 24. Om jag riktigt riktigt försöker kanske jag lyckas klämma in två eller kanske till och mer tre timmar till på varje dygn. Vad skönt det hade varit!

Kommentarer
Postat av: virgaaa

Oj, herregud. Skulle jag aldrig palla. Lite impad.

2010-04-25 @ 17:49:02
URL: http://itsvirginia.blogg.se§

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0