Tävling!

Godkväll!
Nu har jag varit ute och pussat lite på Teo (och ridit och borstat och putsat och grejat lite med för den delen). Imorgon ska vi in och hoppa hinder i ridhuset. Det kommer nog gå tipptopp, det gjorde det förra gången och prinsen är bäst så det blir nog så den här gången med! Annars har det inte hänt så mycket spännande... Jobbade igår och idag. Har ätit sushi, mmm. Ikväll har jag köpt naturgodis att mumsa på, för idag är det lördag = godisdag. Jag gillar lördagar. Och jag har inget vettigt att skriva här. Därför säger jag puss och hej, önska mig lycka till på tävlingen imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja verkligen lycka till och förlåt att din fina lördag blev förstörd!!

2010-04-24 @ 23:18:22
Postat av: virgaaa

sv. You got it sis!

2010-04-25 @ 17:47:19
URL: http://itsvirginia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0