Ridskolefröken.

Är lite ledsen ikväll, men så är det vissa kvällar. Hade min första lektion för ridskolebarnen förut, det var roligt även om det kanske blev lite mycket att tänka på från och till! Dem var så duktiga så, det kommer bli riktigt roligt att ha alla lektionerna fram till sommaren. Nu lät det som det var därför jag är lite ledsen, men så är det såklart inte!
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, kände bara att det var dags för en uppdatering. Vill helst lägga mig ner i en hög och gråta, hehe. När jag känner så brukar det hjälpa att gå och lägga sig, för alla problem känns alltid så stora på kvällen. Ska nog ta och göra det nu, så är allt topp imorgon igen. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Li

Sov gott fina du och hoppas du mår bättre när du vaknar imorgon. puss!

2010-04-13 @ 22:43:46
Postat av: Joanna

Åh har du fått ta över ridlektionerna, det har du inte saagt! Men vad roligt :)

2010-04-14 @ 17:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0