Lager 157.

Jaha, så blev jag mer sjuk igen. Ligger med datorn nere i källaren där papps, Anton och Martin bor, och känner hur febern stiger. Blä! Det här året var det visst min tur att bli sjuk... Förrförra året fick Anton influensa och förra året blev pappa matförgiftad på vägen hem. Nu är jag förkyld. Det vilar en liten sjukdomsförbannelse över våra Göteborgsresor, haha!
Idag har vi i alla fall varit i Gällstad (tror jag det hette...) och shoppat! Var först på en affär där de sålde Serholt, köpte en klädhängare, en kökshandduk och två söta korgar av flätat tidningspapper. Har blivit helt inne i det här med hemmagrejer och vill ha en egen lägenhet att inreda med en gång! Var på IKEA igår och då köpte jag några handdukar, bordstabletter, en vattenkanna, lite badrumsgrejer och några ljuslyktor, bland annat. Lite smågrejer bara, men lika roligt för det!
Idag var vi även på Lager 157! Köpte jeansleggins, svarta lackleggins (mina förra från London har gått sönder), en lång tjocktröja med dragkedja, en stor mysig tröja, ett bacis vitt linne och en tröja med ett peace-märke. Och mjukisbyxor. Och strumpor. Och säkert något mer som jag har glömt... Billigt är bra!
Imorgon ska jag nog bara vila upp mig. Vill inte träffa farmor och farfar innan jag mår bättre, gamlingarna får inte bli smittade! Hoppas de inte blev det igår på middagen...
NU SKA JAG BLI FRISK! Hejdoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0