Favoritstaden.

Nu längtar jag som aldrig förr efter London! Det är mindre än två månader kvar tills vi åker, men om jag hade fått bestämma hade vi suttit på planet direkt! London är verkligen min favoritstad hittills, mycket att göra, ett högt tempo samtidigt som lugnet finns i de stora parkerna, trevliga människor och framförallt bra shopping! Jag längtar efter att se musikal, shoppa på Oxford Street och fika i Hyde Park. Tänk, när vi väl åker dit har jag varit på bal och tagit studenten. Känns så långt bort, men ändå så nära. Till studenten är det sex veckor nu tror jag... Eller något sånt, fem kanske. SJUKT!
London och vi

Kommentarer
Postat av: Emma

JAG ÄLSKAR LONDON!

2010-04-28 @ 10:05:44
URL: http://domkallarmigemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0