En helt vanlig söndag.

Nu är jag äntligen hemma. Eller jag kom hem igår men då var det Högskoleprov hela dagen så jag orkade inte skriva. Om inte ord- och engelskadelen hade varit med hade jag nog fått 2.0... Nu blev det lite sämre, men jag räknar med att ligga någonstans mellan 1.4-1.6! Om man jämför med tabellerna från förra året skulle mitt resultat blivit 1.6, men det kan ju ändras till i år så jag hoppas inte för mycket. Nöjd är jag i alla fall, med allt utom orden!
Idag har jag varit ute och gått med fina Li i två timmar. Känner mig fortfarande lite hängig så stannar nog hemma resten av dagen. Har packat upp mina nya kläder och rensat ur garderoben ytterligare. Tre stora papperspåsar fulla med kläder plus ett tiotal klänningar ska ges bort eller säljas. Bättre att någon annan får användning för dem ju! [Att ett antal kassar med nya kläder ska in i garderoben behöver vi inte låtsas om.] Nu ska jag maila in lite foton från Spanien till framkallning, jag ska göra ett stort kollage som ska hänga över min säng! Ska hänga upp min sänghimmel igen med... Och tvätta alla mina Second Hand-kläder. Time to work. Puss!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Ååh vad fint det kommer bli! :)

2010-04-12 @ 16:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0