Duktig pålle!

Igår var det som sagt tävling. I omhoppningen var det något som kallas idealtid, det vill säga en tid som man ska komma så nära som möjligt. Det roliga var att förra gången vi var med och hoppade när det var idealtid så gick det alldeles för fort! Tiden låg på 42 sekunder och vi red på typ 34... Den här gången tänkte jag alltså rida saktare, eftersom tiden var 42 sekunder den här gången med. När vi hoppat klart och blivit felfria hörde jag att sa speakern att vi hade  tiden 53 sekunden. Då blev jag lite sur för att jag hållit nere tempot så mycket och gick därifrån bort till transporten för att ge prinsen vatten. När dem senare ropade upp till prisutdelningen visade det sig att vi visst hade tiden 43 sekunder, inte 53! Så det blev en fin rosett och en femteplats, en ljusstake fick vi också. Lägger upp lite bilder från tävlingen när jag fått dem av pappa!
Nu, plugg. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0