We used to talk about girls who play guitars

MAMMA ÄR HEMMAAA! Eller inte hemma här men iallafall hemma på sjukhuset här på Gotland. Jag ska försöka hinna med att åka och hälsa på henne i eftermiddag efter föreläsningen vi ska på vid två. Yes liksom, jag mår redan illa och har ont i magen för att jag har så mycket att göra. Hur fasen ska jag kunna jobba imorgon? Kommer typ svimma av magkatarr eller något... Om det fanns något jag skulle vilja trolla bort är i världen så skulle det vara magont.
Vi har lite sovmorgon idag men jag gick upp tidigare för att hinna med att dammsuga lite och plocka ihop alla nytvättade ridgrejer som hänger överallt i huset. Så sitter jag här liksom. Dags för lite action!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0