Rolig helg

Hejje!
Detta får bli en lite snabb uppdatering, för min lilla dator dör snart! Men med fröken Engdahl är det iallafalll fint, hon har fått vara på aerobics och skuttat av sig all överenergi, så hon är riktigt lycklig. Har även fyndat på Second Hand, en väska/portfölj för 30 kronor, en svart klänning med paljetter för 20 och en kort skinnkjol för 45. Jag är en riktig fyndare jag! Har nog bestämt hur jag ska se ut på söndag också, på festen. Jag vet att jag är löjlig, men det är väääldigt viktigt för mig. Saken blir ju inte lättare av att det hänger 20 festklänningar i garderoben som bara skriker "TA MIIIIG!". Lägg sedan till 10 par klackar så förstår ni vad jag menar. Den enda frågan är nu; bara ben eller inte? Är det för kallt?
Min relation till klackskor börjar förresten bli väldigt tragisk. Jag skäms nästan om jag går runt i klackar under 10 centimeter... De känns så låga, fast de inte är det. Konstigt, eller hur? Men jag blir ju ganska lång med sånna över 10, nästan 180 centimeter och det kan jag ju inte gå runt och vara varje dag. Men imorgon blir det nog mina bruna Spanienskor iallafall, dom har 12centimetersklackar så dom är okej. Plus att dom är sköna att gå i!

Nu är batteriet fasligt nära botten så nu får jag nog avrunda. Puss!

Kommentarer
Postat av: annie

annie älskar sin nya fina klänning! du är så duuuuktig!!

2009-09-05 @ 13:15:14
Postat av: Li

12 cm som är sköna att gå i!? vart hittade du dom?

2009-09-05 @ 18:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0