PERSONALFEST!

Ja, igår var det alltså världens bästa kväll, typ. Vi började hemma hos Freja där alla små barnen under 18 samlades för att gå hem till Adde där den stora förfesten var. Väl hos Adde spelades det Guitar Hero och skrattades en massor. Sen sprang vi neråt Olearys i våra klackar, ajaj säger jag bara. Vi klarade oss iallafall utan några större skador! Där nere fick vi välkomstdrink och sen åt vi god tacobuffé. Synd att quesadillasen tog slut bara, de som var godast...
Sedan blev det prisutdelning, grattis till alla som fick pris! Jag är fortfarande helt chockad och jätteglad, jag fick årets serviceörn och så blev jag framröstad till årets Teamarbetare. Det trodde jag verkligen inte, lyssnade knappt på motiveringen och så hörde jag bara hur de ropade KAAAROLINA! Åh, det var häftigt.
Sen dansade vi, sjöng karaoke och bara flamsade runt. Jag tror nog att jag har världens bästa kollegor, de är så fina hela bunten. Framåt två skulle vi på efterfest hemma hos Hugo, vilket blev ett stort projekt då det var ett antal för fulla personer som skulle förflytta sig från Strandgatan till Hemmakväll. Det hela resulterade i att vi fastnade på Östertorg, vi kom visst aldrig därifrån. Tillslut tröttnade jag och ville gå hem, och så fick jag sällskap av bästa Elin som också kom på att hon nog ville gå hem.
Det var mindre trevligt att gå upp vid 7 imorse, men vafan, det var värt det! Puss på er McDonald'sfamiljen, I LOVE YOU!

Kommentarer
Postat av: Anna-panna

I love you to!Min favortitperson att småreta! (fast du vet att jag gör det bara för jag tycker om dig!) Vad bra att jag hittade det här nu, men men bättre sent än aldrig! =)

2009-09-13 @ 22:15:46
URL: http://annacaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0